Satu Dari Sepuluh Melakukan Hubungan Seks Ketika Tidur

Satu temuramah telah dijalankan dan menunjukkan satu dari sepuluh melakukan hubungan seks ketika tidur.

sleep-sex-main

Dari 13 ribu yang menyertai temuramah tersebut yang dijalankan oleh Meadows, Ph.D.di sekolah tidur. 9 peratus memberitahu bahawa mereka mengalami simptom seks ketika tidur. Simptom ini dikaitkan dengan ‘Sexsomnia’ yang bermaksud melakukan hubungan seks ketika berada di paras tidur yang sangat dalam. Penyakit ini sama seperti simpton manusia yang tidur sambil berjalan yang boleh duduk ketika tidur , mereka yang mengalami seks ketika tidur ini kebiasaannya akan melakukan rutin seks yang sama dan akan mengulangi perbuatan  tersebut secara berulang kali setiap malam.

Perkara lain yang dapat dibongkar adalah makan ketika tidur. 16 peratus manusia yang tidur berjalan akan memakan makanan ringan di pertengahan waktu tidur mereka.

Masalah tidur ini biasanya disebabkan tekanan dan juga tabiat suka minum minuma beralkohol. Ini antara punca ramai yang mengamalkan kehidupan tidak sihat yang membuatkan mereka terkena penyakit tekanan darah tinggi, perubahan nafsu makan yang meningkat dan juga tekanan perasaan.

ads-hair-tonic

Bagaimana cara untuk memberitahu pasangan anda yang mereka sedang tidur? Dengan penulisan ini diharap setiap seorang dari anda akan sentiasa memantau pergerakan pasangan ketika mereka tidur ini dikhuatiri mereka turut mengalami simpton seperti tidur berjalan, makan ketika tidur dan juga melakukan hubungan seks ketika tidur.

BACA: Kawal kulit berminyak

Join us_New

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.