Mensive Pomade

ANDA IMPIKAN GAYA RAMBUT KEKAL STYLO SEHINGGA 8 JAM?

SEDANG MENCARI POMADE YANG TAK MELEKIT?

Adakah pomade yang anda gunakan sekarang ada masalah sebegini?

  • Berminyak, lepas pakai kena bilas tangan dengan sabun
  • Melekit, kalau pakai helmet mesti gaya rambut rosak dan melepek
  • Kuantiti sikit, sekejap je dah habis
  • Tak tahan lama, pakai pagi, tengahari dah kena pakai lagi.
  • Bau tak wangi

 

Jika anda menjawab YA bagi semua soalan di atas, sila teruskan membaca.

Kami bakal dedahkan penyelesaiannya.

Memperkenalkan pomade berkualiti antarabangsa yang pasti tak akan kecewakan anda.

MENSIVE POMADE STRONGHOLD

Keistimewaan Mensive Pomade Stronghold

-150gram ++ (Sebulan penggunaan)
-Betul-betul “hold” sehingga 8jam
-Rambut boleh disikat & digayakan semula
-Waterbased (Rambut lebih mudah diurus & dicuci)
-Bau Ferragamo yg sangat wangi
-Tidak meninggalkan kesan pada kulit kepala lepas basuh
-Super high shine & polish look
Ramai yang sudah mencuba Mensive Pomade dan mengalami kehebatannya. Jom dengar apa kata mereka yang sudah menggunakannya:

  1. “ Pakai helmet pun rambut tak kusut! Power la Pomade Mensive ni! “ – Aizuddin (seorang bikers tegar Harley Davidson)
  2. “ Kenapa lah baru tau Mensive ada keluarkan pomade, memang berbeza betul. Quality setanding antarabangsa. “ – Amer
  3. “ Memang tak tukar jenama lain dah lepas ni! Pomade Mensive ni memang terbaik ! “ – Afifi

Masih belum cukup yakin? Mahu lihat lebih banyak testimoni mengagumkan daripada pengguna Mensive Pomade? Jom lihat gambar di bawah:

 

   

 

Haa.. Amacam? Nampak tak reaksi mereka selepas guna Mensive Pomade ni? Ramai yang cakap pomade ni memang  TERBAIK

 

“Berapa harganya ni bro?”

 

Ok, anda serius nak dapatkan Mensive Pomade?

 

Harga asal adalah RM60. Tetapi, tunggu dulu… Ada tawaran khas untuk anda.

 

Untuk pomade yang kualitinya setanding antarabangsa seperti yang dijual di salon-salon mahal itu, sekarang anda boleh dapatkannya pada harga cuma RM45 sahaja!

 

Ya, RM45 SAHAJA!

 

 

Oh kejap bro!

 

Lepas pakai Mensive Pomade ni, gerenti anda akan tampil lebih handsome dengan gaya rambut yang lebih macho.(Silap-silap awek tak kelip mata pandang bro)

 

Bayangkanlah. Muka dah handsome, rambut dah macho, tapi badan berbau lah pula. Tak syok lah macam tu kan?

 

Disebabkan itu, kami syorkan anda pakai bersama Mensive Perfume!

 

Calit sedikit je, fuuh… Wangi! Cuma perlu tambah RM80 RM55 je.

 

 

Rambut dah stylo, badan pulak wangi. Gerenti awek melekat taknak lepas punya lepas ni!

 

[AMARAN] Tawaran Bonus ini bakal ditamatkan pada bila-bila masa sahaja. Jika anda tak mahu terlepas tawaran ini, klik butang di bawah sekarang.

Tak perlukan perfume? Mahu cuba Pomade sahaja dulu? Boleh klik butang di bawah.