Kembalikan Mood Intim Bersama Pasangan

Anda dan pasangan sudah merancang sesi intim ? namun tiba-tiba pudar kerana mood drop seketika. Bagi membuat hati wanita menjadi lebih baik, lelaki harus menyakinkan anda kalau dia boleh membuat pasangannya bahagia. ‘Ungkapkan beberapa potongan kata yang membuat pasangan anda kembali intim dan terus mempunyai mood untuk bersama.

Kembalikan Mood Intim Bersama Pasangan

www.strada32.com

ads-pomade_updated

Si dia membuat anda kesal

Anda sudah menyiapkan makan malam romantis sementara menunggunya pulang, seketika dia memberitahu harus lambat pulang dan lupa akan janjinya. Apabila anda sering berhadapan dengan janjinya. Apabila anda sering berhadapan dengan situasi ini, besar kemungkinan untuk timbul rasa kesal terhadap pasangan. Ketika sedang kesal meskipun kerana hal kecil sekalipun nafsu anda yang sempat memuncak boleh lenyap begitu sahaja.

Kembalikan Mood Intim Bersama Pasangan

www.mensfitness.com

Kembalikan mood: 

Buat reminder di telefon sebelum si dia ke pejabat. Sebaiknya atur satu jam sebelum acara makan malam yang sudah ditentukan dengan pesan “jangan pulang terlalu lewat ya, saya sudah siapkan ‘menu istimewa’ buat kamu, sayang!” Kalau sudah begini, dia pasti akan cepat menyelesaikan semua tugasnya. Kalaupun dia harus pulang lewat, dia pasti akan merasa amat bersalah kemudian minta maaf. Psst, siapa tahu untuk menebus kesalahannya, dia sudah menyiapkan kejutan lain buat anda.

Kembalikan Mood Intim Bersama Pasangan

www.livescience.com

ads-mens-grooming

Aroma tubuh yang tidak sedap

Anda mencintai pasangan seadanya. Tapi kalau setiap lelaki menganggap jika mereka mengenakan baju dan seluar yang sama selama tiga hari (tanpa menggantinya), kekasih mereka akan tetap suka.. well, katakan padanya, ini persepsi yang salah! Wanita tidak akan turned on dengan bau tubuh pasangan yang kurang sedap apatah lagi bau peluh lelaki yang habis membuat senaman di gym.

Kembalikan Mood Intim Bersama Pasangan

www.cheatsheet.com

Kembalikan mood:

Lelaki yang rapi dan bersih mampu membuat wanita merasa dihargai dan semakin ghairah. Jadi anda merasa dihargai dan semakin ghairah. Jadi anda boleh meminta pasangan untuk bercukur, mandi dengan bath soap beraroma sandalwood, atau sekadar memberus gigi sebelum sesi make out untuk membuat anda turned on. Jika dia boleh melakukannya, berikan dia hadiah atas “kerja kerasnya” ini dengan sesi oral yang istimewa.

Anda tidak merasa seksi

Perasaan “I’m so fat” memang menyeksa, bahkan ini boleh membuat anda merasa malu untuk mempamerkan lekuk tubuh di depan pasangan bahkan untuk bercinta sekalipun. Anda hanya boleh menangis meratapi lemak di sekitar perut! Alasannya memang mudah, kerana wanita tidak ingin dilihat buruk ketika sedang bercinta dengan pasangannya.

Kembalikan Mood Intim Bersama Pasangan

www.wqkx.net

Kembalikan mood:

Anda tidak perlu meratapi terlalu lama dengan situasi ini. Luangkan waktu untuk melakukan work out ringan demi mendapatkan tubuh badan ideal. Hal ini akan buat anda lebih yakin dengan bentuk tubuh yang ada. Minta pasangan untuk memberikan sokongan penuh agar lebih yakin saat tampil polos di depannya. Katakan pada pasangan, “tubuh kamu yang sedikit berisi nampak seksi, sayang!”, dijamin boleh kembali buat anda ghairah.

BACA: Latihan Post – Workout Selepas Senaman

Join us_New

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.