Jika Bahagian Tubuh Ini Besar, Lelaki Mampu Buat Wanita Lebih Puas

Berbicara mengenai fizikal, ukuran Mr. P ataupun zakar yang besar terlalu kerap dianggap sebagai perkara yang paling diinginkan oleh wanita dari pasangan saat berhubungan seks. Namun, hasil kajian telah membuktikan kepuasan berhubungan seks pada wanita rupanya tidak hanya bergantung kepada zakar tapi juga bahu yang lebar dan besar.

Wah kaum lelaki sudah seharusnya mula memperbaiki diri dengan bersenam di gimnasium atau melakukan aktiviti kecergasan untuk mendapatkan bahu yang lebar dan besar. Tidak sangka wanita juga menggemari otot pada bahu lelaki ketika sedang berhubungan seks.

Gambar hiasan: Mens Fitness

Ya, berdasarkan kajian dari University of Albany, Amerika Syarikat, fizikal seorang lelaki turut mempengaruhi kepuasan berhubungan seks. Banyak wanita yang mengakui saat berhubungan seks dengan pasangan dengan bahu yang lebar dan besar membuatkan mereka lebih bahagia saat sedang berhubungan.

“Kepuasan seks rupanya ada kaitannya dengan penampilan fizikal lelaki, termasuk bahu yang lebar,” kata penulis kajian seperti memetik dari Express, Selasa (31/1/2017).

Gambar hiasan: Mens Fitness

Tak dijelaskan dengan lebih lanjut apakah alasan wanita yang berhubungan seks dengan lelaki berbahu lebar dan besar untuk menjadi lebih puas. Namun, lelaki yang tidak memiliki bahu lebar dan besar jangan pula berkecil hati.

Kepuasan berhubungan seks pada wanita ini tidak diukur secara melulu dari faktor fizikal semata-mata. Sebahagian besar peserta dalam kajian ini mengungkapkan seberapa sering wanita yang mengalami orgasme berkait rapat dengan pendapatan, tahap kepercayaan diri wanita, serta seberapa menariknya lelaki tersebut.

Gambar hiasan: Shape

Hasil kajian ini diketahui sebaik sahaja bancian terhadap wanita heteroseksual dilakukan. Peneliti menanyakan mengenai frekuensi dan ‘intensiti’ untuk mereka mencapai orgasme saat berhubungan seks.

Diharap perkongsian ini membawa manfaat kepada anda semua dan kongsikanlah dengan mereka yang terdekat dengan anda sebagai rujukan. Namun begitu lelaki yang tidak berbahu lebar jangan pula berasa kecil hati kerana terdapat banyak lagi faktor yang lain yang turut menyumbang kepada kepuasan wanita.

Baca lagi: Penggemar K-Pop? Gabung Bersama Komuniti Ini Saja

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *