Bagaiman Cara untuk Ikat skaf di leher lelaki

Disebabkan pelbagai fesyen yang ada di negara kita tak kisahlah dari segi seluarnya ke atau segala jenis pakaian yang dia ada pasti anda tidak lupa dengan lelaki maskulin yang berjalan dengan lilitan skaf di lehernya. Macam pelakon Korea, tapi dorang negara sejuk ada logiknya juga lilit skaf kat leher. Walau apa pun sekali fesyen anda, mari ikuti bagaimana cara untuk skaf di leher lelaki.

 

 

 

Terutamanya lilitan pertama dengan lilitan kedua. Beza lilit ni sebenarnya untuk ketebalan, jika satu lilit sahaja leher anda akan lebih dapat angin kalau untuk dua lilitan di leher nanti akan menjadi lebih tebal. Fesyen ini sebenarnya sesuai je nak buat keluar dengan kawan di hari minggu, di waktu malam dinner pun boleh!

 

 

Di artikel ini kita akan bincangkan bagaimana cara untuk lilit skaf ke pergelangan leher anda agar nampak manis gituuu!

 

Bagaiman Cara untuk Ikat skaf di leher lelaki

http://www.realmenrealstyle.com/

 

Bagaimana untuk buat satu ikatan knot: ambil skaf itu ( panjangnya mestilah 60 inci) dan lilit di keliling leher anda, biarkan penghujung di setiap skaf itu di depan. Senang je.

 

 

Pada penulis gaya ini sesuai sangat kalau dapat corak yang rumit. Tak kisah macam mana gaya pun tapi kalau di setiap belahan ada corak yang berbeza pasti nampak lebih dramatik.

 

 

2 Kali Lilitan

Bagaiman Cara untuk Ikat skaf di leher lelaki

http://www.realmenrealstyle.com/

Bagaimana untuk buat dua ikatan knot: Lilit skaf yang panjangnya 72 inci dua kali di leher, biarkan penghujung kain yang pendek itu tergantung di depan. Dan sudah pasti, saya boleh ketatkan lilitan ikut keselesaan tetapi ramai lagi gemarkan ia longgar sedikit.

 

 

Anda sememangnya memerlukan skaf yang panjang untuk proses dua lilitan di leher. Untuk satu lilitan jika anda tersesat di Alaska atau Kanada boleh kerana dengan hanya kot panjang tidak memadai.

 

 

Tetapi lilitan dua kali ini menjadi, jika anda ada idea untuk tambah apa lagi ketika bergaya jangan lupa untuk komen di bawah!

 

 

 

 

 

Baca Lagi: Selamat Datang Ke Istana Chillingham , Salah Satu Tempat Menakutkan Yang Wujud Di Eropah

 

Join us_New

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.