4 Cara Untuk Anda Melakukan Seks Yang Agresif Bersama Pasangan

Jika anda dan pasangan sudah bersedia untuk merasai pengalaman melakukan seks yang agak agresif – maka pastikan anda benar-benar tahu apakah teknik yang patut anda kuasai sebelum melakukannya.

Berikut adalah beberapa cara yang cukup sesuai untuk anda bermula namun pastikan pasangan anda pun tahu mengenai ini.

Gambar hiasan: LoveSex

Spanking

Tampar bahagian punggung isteri anda yang lebih berisi dengan telapak tangan anda terbuka terutama pada bahagian yang paling hampir dengan vagina.

Mulakan dengan tamparan yang sederhana kuat dan lihat jika si dia sukakannya – jangan sampai menyakitkan isteri anda pula. Malah anda juga mungkin suka diperlakukan sedemikian.

Gambar hiasan: LoveSex

Tarik Rambut

Cara ini amat sesuai untuk digunakan ketika anda sedang melakukan posisi menonggeng mahupun ‘reverse cowgirl’ – kebanyakan wanita gemar suami mereka menarik rambut ketika berhubungan seks.

Pastikan anda menarik bahagian rambut yang hampir dengan kulit kepala – sama seperti anda melakukan urutan pasa kulit kepala si dia.

Gambar hiasan: LoveSex

Menggigit

Adegan ini lebih menonjolkan sifat kebinatangan kerana ia adalah sesuatu yang sama dengan perlakuan kucing ketika mengawan.

Mulakan dengan bawah bibir dan melorot ke bawah – menggigit setiap bahagian tubuh dengan perlahan sebelum anda menjadi lebih agresif (dengan keizinan isteri anda)

Gambar hiasan: LoveSex

Mengawal Suasana (Dominasi)

Mengangkat, mendukung serta mencampak seorang wanita ke atas katil boleh menjadikan seseorang wanita itu meliar.

Seorang wanita gemar ika suami mereka mendominasi sepenuhnya kerana seks adalah saat di mana mereka boleh melupakan masalah dan mengalah pada keinginan liar mereka.

Baca lagi: Cara Untuk Anda Menghindari Penyakit Lutut Dengan Mudah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *